Thursday, April 12, 2007

生日, 快樂

並非要像葉倩雯跟自己說句生日快樂, 而是今年生日, 很快樂.
家人, 不少朋友都記得自己生日, 甚至今年破天荒跟同事慶祝(thx妹妹, 慧慧, 壞人同殺破狼), 真的讓我有點感動.
不過, 其實過了而立之年, 生日不算什麼了, 也沒必要特別的慶祝, 甚至, 又老一年, 應該要覺得哀傷吧.
爺爺從前說, 生日不應慶祝, 而是應感謝母親, 因為母親生我們的時候, 承受了不少痛楚.
好像也有道理.
當然, 生日, 其實只不過是跟朋友聚一聚的借口, 只不過是賴賬的借口, 也只不過是買醉的借口.
總之, 飲杯先啦!!!飲!!!
對於我這樣一個酒鬼, 生日, 很快樂.

13 Comments:

At 9:05 AM, Blogger 泡沫人 said...

祝你
生日快樂!
身體健康!

咁多朋友輪住請你飲飲食食,happy啦!遲d,你就知,有排報恩呀,你.

 
At 1:24 PM, Anonymous Anonymous said...

我的家人從未有替我慶祝過生日。我的第一個生日蛋糕是差不多十年前我老友為我預備的。真感動。第二個生日蛋糕是去年我的公司同事為我慶祝生日時買的,切蛋糕前幾乎想喊。

酒鬼,這麼巧。不過現在不喝了。我估我喝酒的時間不長,但恐怕已喝了我一生人要喝的酒了。某作家說:quota用完了。

啊,差點忘了。祝生日快樂﹗

 
At 11:47 PM, Blogger 鬼茂 said...

readandeat: 謝了. 其實就算沒酒, 沒蛋糕, 只要一句生日快樂, 或是一個祝福的短訊, 已讓人感動.(雖然我又未至於想喊, 哈哈)

 
At 1:14 AM, Blogger Unknown said...

Happy Birthday buddy!!!

 
At 1:32 AM, Blogger haha said...

乜你生日咩?唔.......咁.......祝你生日快樂,老當益壯,學業進步!

 
At 1:10 AM, Blogger 鬼茂 said...

Thx Bob and Paul, 係呀, 我生日呀, 不過剛剛過左啦!

 
At 2:09 AM, Anonymous Anonymous said...

咁祝你明年生日快樂﹗

 
At 3:13 AM, Blogger 茂斯 said...

老兄,今年老幾了?
幾時的飯局,嘿,幹麼不找我,
祝快樂快樂!

 
At 4:06 AM, Anonymous Anonymous said...

點解又唔叫埋我去!我地個版有好多人12號生日,仲係一連幾個月添。

 
At 4:08 AM, Anonymous Anonymous said...

忘了,祝你31歲生日快樂。

 
At 4:53 PM, Blogger 鬼茂 said...

gael: 那次純粹即興, 你那時放了工, 所以冇call番你.
不過, 都唔使爆人年齡嘛! 雖然我唔介意啫, 但萬一我介意咁點?

茂斯: 唔使我答啦, 有八公代答了.

readandeat: 都謝了.

 
At 7:19 PM, Blogger Simon said...

嘗試留言!

 
At 3:05 AM, Blogger 鬼茂 said...

SIMON: 你成功了

 

Post a Comment

<< Home