Tuesday, March 06, 2007

身體健康

新年, 好意頭的說話, 說不少聽不少, 大家講得最多的, 倒是最緊要身體健康.
對極. 因為我又病了.
沒聽說過肖龍的, 在豬年犯太歲, 或是會身體違和, 但在過年前後, 都病得死去活來.
或許近來天氣乍暖還寒, 令人容易抱恙, 公司裏便有多位同事病倒, 就連壯健的肥仔同事打敗仗(其實可以視之為世界末日的一種徵兆), 我在公司聽到的咳嗽聲此起彼落, 倒真的有點發生瘟疫的樣子.
前一篇還說色即是空, 可是病的時候, 就算明知病痛的本質是虛幻, 但我卻切切實實感覺到忽冷忽熱, 腰痠背痛, 頭暈身慶等...都絕不虛幻. 所以, 道理才是最虛幻的.
不過, 病也有好處, 起碼讓我可以睡多一點, 周日我便幾乎睡了一整天.
同事佘太君說我這樣蝕了假期, 很悲哀.
我說, 病了卻不能請病假, 才最悲哀.
總之, 都係嗰句, 最緊要身體健康啦! 大家咁話.

15 Comments:

At 12:24 PM, Anonymous Anonymous said...

你小心身體啦~~祝你新一年健健康康!
感冒是很慘的!最慘是全身無力的感覺...如果身邊的同事不幸感冒, 勸他們帶口罩啦...或是你帶囉...預防勝於治療呀!

 
At 11:36 PM, Anonymous Anonymous said...

me too @@

 
At 12:17 AM, Anonymous Anonymous said...

唔係每次放假都要玩到盡既,抖下都OK架,放假抖下下覺都唔可以話係蝕既,又可以靜靜地過下二人世界添,都應該幾sweet架,係咪?哎~~我都係感受唔到架啦!
最近與同事縮水翁放工偈傾,才知佢感情亮黃燈,於是告誡佢多陪下人啦,咪步同事以撒同小宇宙後塵。唔知在這裏的人是否都有呢個魔咒?……不過我都無資格去勸人啦,縮水翁都告誡返我,咪成日過分投入只掛著個「做」字,十年來都真係首次諗下自己係咪真係過份呢?……當然又係果句,知道與能否做得到又是兩回事!
p.s.最近老同事杉姐竟問我,同事黑社會大佬係咪有拖拍,我都唔知喎,係就要認真恭喜下佢,可惜大佬話私人問題係唔會回答云云……最後希望你同肥仔、黑社會大佬還有減減姐及背後默默支持我女人e姐早日好返,唔好再令瘟疫蔓延開去啦!畀你地個「大瘟疫共榮圈」包圍都幾驚架﹕(
最近旁邊走廊仲變條彌敦道,我仲驚,多的病人一路咳一路走過,要即刻閉氣,因為掩口好似不太禮貌咁,哎~

 
At 4:40 AM, Blogger 鬼茂 said...

V:多謝關心, 我地又真係好似唔興帶口罩:p

zcsla:咁你都要保重

gael:老實講, 你都算係工作狂, 好彩我就算坐你隔離, 都唔會受你影響啫. 不如你快快趣趣搵個人響屋企等你, 咁到時你一定歸心似箭呀, 哈哈.

 
At 6:44 AM, Anonymous Anonymous said...

路過首次搭訕, 我星期一返o左17樓一陣, 驚見個男廁爆緊牆, 沙塵滾滾都好唔健康...

但見肥仔首領, 三合會大佬, 黑武士so far都ok丫(都慶幸當日及時離開呢個疫場)... 大家記緊飽重...

 
At 10:47 AM, Anonymous Anonymous said...

take care!!
I catch a cold too!

 
At 2:54 AM, Blogger haha said...

我話你蝕假都係講下笑姐,皆因我都係咁ge,唔知係咪叫辛苦命?
休息多d飲多d水但唔好因為17樓裝修而忍尿,正所謂排清毒素身體好!我同臭gael都好高危,你係我背後男人,我左右男女都一樣病倒,我怕捱唔到好耐。
都係果句啦,保重保重。病得太重的話最多幫你剃鬚啦。

臭gael乜你d留言咁騎呢,我仲以為自己睇緊「媽咪姐手記」同「耳聽八方」添。

 
At 4:43 AM, Blogger 鬼茂 said...

akito: 但係我地懷疑係西門兄傳播病菌喎, 佢上周黎過之後, 我同易拎姐等都相繼病倒...不過你都好彩了...

esther: 你人在異鄉, 更加要小心身體, 唔係邊個照顧個仔呀? 保重保重.

paul: 咁, 點都係飲多d水好d, 你係最後一道防線黎, 攻破埋你就直搗副刊陣地架啦, 頂住!

至於gael的留言, 其實有d我都唔係好明架, 不過我唔好意思問. 其實邊個係以撒同小宇宙呢? 請恕我背好了.

 
At 9:49 PM, Anonymous Anonymous said...

to黑武士:張綿交提及o既以撒同小宇宙, 不就是猩爺及球星o麻... 大家一場同事唔係咁化!

 
At 1:10 AM, Blogger 鬼茂 said...

以撒...我後來都諗到;
小宇宙...我真係諗唔到.

我從來未聽過人咁叫佢地...
點解唔用壞人同球星呢? 咁我咪明囉.

 
At 1:38 AM, Anonymous Anonymous said...

恭喜恭喜,大瘟疫共榮圈似已開始有沒落之勢,周六2拎姐情況大好,我問佢好似黑武士不在,你好好多喎,咳都少,佢話無黑武士係度扮張活游,咳起黎無人一齊咳無乜癮又無咁熱鬧喎,所以咳少囉,奇哉!
希望我回歸之日大家已無事……
P.S.講開忍尿,又真係喎,尤其是依家有紅黃牌,在趕版時真係急到爆都要上個版先,唔知下次買文具時,可否加埋訂購成人紙尿片一欄呢?謝!

 
At 4:35 AM, Blogger 鬼茂 said...

今日我先提議美術腎哥用尿壺, 但腎哥話佢個位太揚, 我就話放響枱底未必覺, 但有冇異味就唔敢包了.

 
At 6:14 PM, Anonymous Anonymous said...

好多的士司機都用此方法,但只限男,女編輯不適用(因為不清楚點運作)。如果係咁,我暫時不會靠近賢哥,同埋希望佢真的不會成為「腎哥」啦!你話架咋!

 
At 3:29 AM, Blogger 鬼茂 said...

喂, 呢度興別號嘛, 你響人個朵都有?!
謝老四都叫謝腎啦. 一係叫七哥勒? 橫掂佢有邦女郎.
另, 乜冇女裝尿壼咩? 恕我孤陋寡聞.

 
At 1:02 PM, Anonymous Anonymous said...

車,又係你話估我唔到!咁下次咪寫返咪咪姐囉!

 

Post a Comment

<< Home