Saturday, April 07, 2007

澳門.好悶


去了澳門很多次, 不過今次去發覺現在的澳門不是我從前去的那個. 同事肥仔說得對, 澳門現在五步一小賭場, 十步一大賭場, 果然是賭城. 像個菠蘿的新葡京, 一幅牆似的威尼斯人, 固然都煞風景, 最慘的是過去的美食都變得一般, 餐廳的服務更不堪, 要不是跟一班友人嘻嘻哈哈, 這次澳門之行或許是敗興而返, 但有幾間店, 真的不用再光顧:

峰景: 前身是誠昌, 但官也街那舖易手後, 改名轉陣地再戰, 可惜水蟹粥已無過往的鮮甜, 貼在舖內的曾蔭權曾光顧的照片, 就像加在粥裏的味精一樣, 多此一舉.

大利: 未去到已看見人龍, 原來現在無論堂食與外賣, 只要是買豬扒包都得排隊. 可是豬扒包本身不但縮水, 塊扒亦好像沒調味, 真的不是味兒.

陶陶居: 魚翅仍有水準, 不過800元一窩(約8碗), 就似乎不用專程到澳門吃了.

考慮可再光顧的:
法蘭度: 食物尚可, 但已無特別之處, 再去的原因只有一個, 就是上圖的足球機.

內港: 食物不錯, 燒乳豬與葡式燴海鮮飯味美. 但店員要不是很寸(曾問葡文酒牌的內容, 店員竟答:葡文嚟嘛, 講你都唔知啦), 就是傻頭傻腦 (問:呢碟係乜, 店員竟答:我唔知喎).

杏香園: 甜品依然甜美, 但好像又加了價.

義順: 我不吃薑汁撞奶的, 豬扒包不好吃, 所以若再光顧, 只可能是朋友叫到.

12 Comments:

At 3:23 AM, Anonymous Anonymous said...

下次再有機會一齊去,同你去果欄街試下椰子雪糕和豆腐花,沙梨頭的細龜沙麵和三盞燈街邊粥檔也不錯。肥仔同事話上次一齊去係7年前,我都唔記得啦!有咁耐咩?

 
At 12:44 AM, Blogger 鬼茂 said...

7年嗎? 原來咁耐, 但我仲好記得當年食誠昌田雞蟹粥的那份鮮甜. 還有4個傻佬在黑沙海灘漫步的情景, 諗起都想嘔...

 
At 2:29 AM, Anonymous Anonymous said...

4個係你,阿陸,肥仔和我嗎?好似唔只格?

 
At 3:31 AM, Blogger haha said...

法蘭度我幾乎每次必去,因為其他很多食店都又貴又更搵笨.來回船票已三百多,我又不嗜賭,食野又愈來愈貴,埋單每人起碼五百幾六百(若過夜仲貴),吸引再去的原因幾乎是零.
反而寧願上深圳,一餐每人幾十元,已可吃得很好而且飽到不能動,又可去書城,又可5蚊一局碌齡.雖然深圳較污糟,但使費平,可彌補不足.

 
At 3:48 PM, Anonymous Anonymous said...

很久沒去澳門了。去陶陶居,不一定要吃魚翅,難道閣下專職炒股?我喜歡去義順吃撞奶,香港油麻地也有一家,味道也不錯。上次就是因為去了深圳,所以沒有去澳門,因為又平又近,況且我又不賭錢。

 
At 12:35 AM, Blogger 鬼茂 said...

gaelgael﹕係得我地4個咋,仲話四君子添,係咪想死。

paul﹕其實深圳都幾好,起碼平,但要有識途老馬帶住,否則食假雞蛋假豉油落肚點算?

readandeat﹕我不是專職炒股,只是去陶陶居就是為了食翅,儘管其實我都唔係特別鐘意食。平時我也不賭錢,點知過大海後賭性大發,只可惜輸了三百!

 
At 2:24 AM, Anonymous Anonymous said...

係喎係喎,你唔講,幾乎忘了「四君子」(一諗起幾乎笑死我,同埋想噁),一定是四個人,對!
我未去過陶陶居食翅,與家姐、姐夫等大伙兒去,通常都去寶石常記(在議事亭那條街旁),若有十人以上,就會叫一個好似花瓶一樣巨大的雞燉翅,另外再叫同樣如一個大花瓶搬上桌子的佛跳牆,一人最少分得有六碗(不是茶樓的碗仔喎,是家中的食飯碗),其他什麼都不用叫,單單食這兩個「大花瓶」已經飽曬,都幾抵架,不過一定要人多才食得曬,而且我地通常第一天到澳門時先預訂,第二天才去食,所以即日來回未必食到。

 
At 8:42 AM, Anonymous Anonymous said...

我每次去澳門都有人請飲請食,所以不知道去的餐館叫什麼名字。想搭嘴多講兩句都不可以。

 
At 3:04 AM, Blogger 茂斯 said...

內港不錯呀,上次去還有個靓女侍應,一定要加分.
有位阿姐,好好人,非常有禮,態度從容,臨走送我到門口揾的士,意料不到啊!熱情爆燈!

 
At 12:51 AM, Anonymous Anonymous said...

去過你的足球blog,正如我所料,我完全不識。我的同事以前負責體育版,我有什麼體育名詞頭暈身慶都搵佢搞掂。

 
At 4:01 AM, Blogger 鬼茂 said...

readandeat: 也沒相干, 總之謝謝你的光臨. 或者, 如你有朋友愛看足球, 可介紹給他, 哈哈. 另, 咁你而加有乜體育野要幫拖, 搵我都得.

 
At 1:13 PM, Anonymous Anonymous said...

謝謝﹗不過,遠水不能救近火。:(

 

Post a Comment

<< Home