Sunday, August 03, 2008

新成員

奪寶奇兵系列,鍾博士真係揸鞭的,至於後面個男仔,係佢個仔。至於那女的,就電影中Cate Blanchett飾演的那個奸角。

新一集的蝙蝠電單車,與原創奸角小丑大槌車。想買番今集的蝙蝠車,但主要是為了同一盒的另一角色--小丑。

呢款郵政系列係本年度新出品,但呢架車仔,香港則沒有行貨的。

冒險家系列,左手係鐵勾,鬍鬚仔,好過癮,係1998年出品,但我最近買番。

這是1999年出品。車仔的車軚,較硬身,跟現在的差別很大。而且設計卜有點簡陋,但我就是喜歡那種很RAW的感覺。也是最近買的。

7 Comments:

At 8:13 AM, Anonymous Anonymous said...

買咁多,係咪好貴?

我看了The Dark Knight(IMAX)版,很精彩,一定要看IMAX版才能感受到那種電影感,開場那幕從高俯視街道已令我心也怯了。

 
At 10:42 PM, Anonymous Anonymous said...

嘩!你又大出血啦!唔洗儲奶粉錢咩?

 
At 2:28 AM, Blogger 鬼茂 said...

呢幾副夾埋先四百幾,唔係好貴,不過其實我還買了另一些,那些就真的很貴了,砌好放上黎。

我都聽講IMAX版很精彩,但香港好難買到飛,我都唔知有冇機會睇到。

 
At 2:29 AM, Blogger 鬼茂 said...

TO: 婷婷

我係買埋呢堆就收手!否則真係冇奶粉錢!

 
At 6:33 AM, Anonymous Anonymous said...

係先好講喎!遲啲忍唔住又買!藉口話買比個仔玩!哈哈!

 
At 1:37 AM, Blogger 鬼茂 said...

哈哈,咁都畀你知道。

 
At 12:03 AM, Anonymous Anonymous said...

終於有時間玩玩具了呢, 恭喜恭喜

 

Post a Comment

<< Home