Monday, June 25, 2007

血拚日本,嚴重失血

旅日八天,幾乎每天都shopping,身心俱疲,且荷包慘遭重創,恐需一段時間才能復元。

最大的傷患是Lego。都是舅仔不好,說這款在香港已沒有貨,說那款很便宜,說這個系列在香港沒得賣,說那個系列在香港可炒高一倍就是這樣,我便花了4萬日元。

二號傷患當然是酒。都怪日本的酒特別便宜,在超市買一支芝華士,只約港紙160,跟在香港買相差近百元。當然我不會買芝華士啦,卻買了一支17yr的「響」、一支SuntorySpecial Reserve、一支12yr single malt Glenlivet,共3支威士忌,還有一支燒酌及一支清酒,以及十多罐啤酒 (很多款式且包裝實在精美),沒計算埋單要多少錢,但單就重量而言,我也覺得自己有點過份。

至於其他的輕傷微創,不外乎衫褲鞋襪,也不細談,謹奉勸各位,旅日務必小心,以免人家大出血,你就大失血呀!

11 Comments:

At 12:02 PM, Anonymous Anonymous said...

不用怕,我貧血。:)

看來你真係幾傷。我喜歡飲,但未至於會去買,都係黐飲黐食多啲。

 
At 3:54 PM, Blogger 泡沫人 said...

一喼去,四喼返.
最大得益者是你喎,好似.

 
At 4:18 AM, Blogger 鬼茂 said...

其實我也貧血, 無奈竟然也能大出血, 絕對是傷上加傷!

 
At 10:24 PM, Anonymous Anonymous said...

其實你地可以去密D; 咁就唔會咁買法架啦~
我一搵到平野; 我就話你地知丫~~~
好似我咁囉... 死儲分啦.. yeah :p

 
At 3:09 AM, Anonymous Anonymous said...

嘩,有star war的lego喎!有機會擺上Blog睇睇啦!

 
At 3:46 PM, Blogger 泡沫人 said...

This comment has been removed by the author.

 
At 3:48 PM, Blogger 泡沫人 said...

evil sourfish,你真有道理,版主應好好考慮.不如,一年去一次,咁應該唔會傻左咁買嘢.(有正野,要醒來,記得~~)

 
At 1:58 AM, Anonymous Anonymous said...

想唔想睇下你送的那張櫈?那是一張綠色的、BB櫈般的designer chair,很有懷舊feel。想看看的話,請到我Blog的「最新圖片」一欄,我已放了上去呢!多謝手信!

 
At 5:59 AM, Blogger 茂斯 said...

大佬,這不只是失血啊,簡直快斷臂了!
除了走水貨,我還沒見過人買這麼多回家!!
雖然你有喜訊,也用不著這麼多慶祝吧?有機會真要拜訪你家幫幫忙....

 
At 3:34 AM, Anonymous Anonymous said...

請問你帶左幾個工人去?請問你中左幾錢六合彩?

 
At 3:23 AM, Blogger 鬼茂 said...

TO gael: star war 的LEGO砌好一定會擺上黎

TO 茂斯: 總有機會上來看看的, 我也想別人來看看的LEGO呢, 哈哈

TO PAUL: 我冇中六合彩喎, 我是先洗未來錢呢

 

Post a Comment

<< Home