Tuesday, October 10, 2006

兩齣戲

昨天放假, 看了兩套戲: the devil wears prada (也不算太遲吧)與the departed. 前者蠻不錯, 後者則真的令我有些衝動想提早depart.


the devil wears prada蠻有意思, 雖然故仔主線有點老套, 但勝在人物生動, 人靚衫正, 只嫌梅麗史翠普戲份太少.
這齣戲令我想起小時候也曾崇尚[名牌]的光景, 雖然我從沒買過動輒數千的bold袋, 但總會學人穿dr martin上學, 儲起補習得來的人工買M duck. 說來也奇怪, 那時母親竟然會捨得花近千元買一件salem的襯衣給我. 那時候(當然其實現在也是)對時裝的美感一知半解, 但總明白著lacoste威過著鱷魚恤吧. 記得中一下學期時, 我第一次脫離addin與yesaki的行列, 穿reebok返學時(那時寄宿的), 有個同學用一個極度誇張的嘴臉說:世界變呀!世界變呀! 彷彿來自鄉下元朗的我穿[名牌波鞋]返學是罪過. 我已記不起那同學的名字, 卻還記得他的表情.
然後, 長大了, 自己買衫, 開始不捨得, 而且也覺得穿一件一百元的跟一件一千元其實分別不太大時, 便寧願將錢花在別的地方.
不過, 現在對待名牌的心態真的有些改變, 雖然我依舊不恨買, 但有時真的會欣賞那些設計. 譬如LV, 雖然我不渴望擁有, 但我也會覺得很美, 而且有一種經典的感覺. 又例如Gucci, 那黑色的暗花含蓄而細緻, 令人愛不釋手 (也讓我惦起送我那人). 當然, 美麗歸美麗, 無論如何我也不會明白一個手袋為何值萬元.



或許先入為主吧, 但總覺得The Departed差無間道很多, 雖然兩齣戲主線, 甚至有些細節基本一樣, 但無間道的氣氛與演員演技都好得多了. 反而我覺得今套演得最好的是原無間道沒有的角色Dignam(圖左, Mark Wahlberg飾), 有火氣. 呀, The Departed給我最大的得著可能是學識好多粗口吧, 假如將整套戲的粗口與俗語都變做do do聲的話, 我想你有一半時間都會聽到do do聲.

13 Comments:

At 4:07 PM, Anonymous Anonymous said...

呢兩套我都有睇,我都係鍾意前者多d

 
At 12:04 PM, Anonymous Anonymous said...

你又好啦﹐ 連睇兩駒戲﹐我來了美國只能下載電影﹐最近睇的是click﹐內容是講男主角得一個超級搖控﹐可以將生命fast forward, 將好煩的boss mute或 pause, 然後將佢拳打腳踢。一般啦!有點似占基利其中一套講佢暫時做住上帝的穚段

 
At 12:05 PM, Anonymous Anonymous said...

sorry之前的comment是我留的
esther

 
At 9:48 PM, Anonymous Anonymous said...

Esther講的Click,香港叫〔命運自選台〕.

我不太喜歡《Devil》一片,講女孩成長,總期望可以寫得豐富點,或許是錯誤期望.

眾演員演出具水準,意外的見到Simon Baker,可惜演那個懶有型作家角色.

梅麗史翠普固然穩陣, 相比下,較喜歡她在《在晴朗的一天收檔》的演出,戲亦很有
味道--那種老年人的味道,正合我這個長者.

 
At 4:35 AM, Blogger 茂斯 said...

《Devil》今天看了,算是合格娛樂片.

 
At 4:11 AM, Blogger 鬼茂 said...

《Devil》一片影評較一致; 反而《Departed》卻兩走極端, 馬家輝鬧到狗血淋頭; 屈穎研卻讚不絕口. 不過我都覺得馬家輝到point啲. 史高西斯這部片, 只是劇情比較曲折的警匪片, 已非無間道了.

 
At 6:28 AM, Anonymous Anonymous said...

我同我老公講話想去戲院睇{departed}﹐佢話唔制﹐除非去睇 grudge 2, 有無人睇左呢?

 
At 6:30 AM, Anonymous Anonymous said...

唔好意思唔知點解又post 唔到個名﹐

 
At 12:39 PM, Anonymous Anonymous said...

還未有看Grudge 2,若香港上,應該會看,因為我幾鍾意Grudge(不死咒怨)

雖然是重拍日本版(同一個導演),但原版<咒怨>和<咒怨輪迴>的特技實在化學,後者尤其拖長來做.美國版則勝在有專業特技,營造恐怖氣氛較有效果.

 
At 2:52 AM, Blogger 鬼茂 said...

我就應該唔會睇, 因為我都唔係咁鐘意睇鬼片, 現在最想睇的都是Almodovar的volver, 有冇人睇咗?
茶姐, 美國上咗未?

 
At 5:16 AM, Anonymous Anonymous said...

本周末假期希望有空及有伴去睇浮花。唔知點解自己一直唔多習慣一個人去戲院睇戲,以前試過一兩次,感覺總好似在家中睇碟感,又會有莫名的寂寞感,所以感會硬拉朋友一齊去睇(可能佢到本來都唔想睇果戲),拉無可拉的話,就索性等出碟,買回家再睇。
Departed沒打算睇了,一來重拍電影向來自己都麻麻,二來畀上兩次馬田史高西斯的「巨製」娛樂大亨及紐約風雲嚇怕,三來有太多好想睇戲都未得閒睇,這部更不會優先考慮。
不過,最近還是看了一套重拍片。是在飛北歐的飛機上看了lake house,奇洛李維斯與珊迪娜布洛,重拍韓片觸不到的戀人,由本來悲劇結局改為大團,不出所料,覺得不及原作(可能是個人成見)。歷來重拍片,唯一覺得可觀的《心計》,重拍50年代阿倫迪龍的《怒海沉屍》。可能是先睇心計的關係吧!後來在西灣河的電影資料館重影怒海沉屍才睇翻原作,覺得心計的劇情較豐富,劇力也較震撼,麥迪文、祖迪羅,以至戲份不多的桂莉芙柏德露及姬蒂白蘭芝,和演祖迪羅個跟班的菲臘西摩荷夫曼(冷血字傳影帝,果陣時唔係咁識佢),以及後來做麥迪文男朋友果個積狄雲樸(魔盜王中去搶尊尼迪普個寶藏果個人),全部都令人眼前一亮,個個都非常搶鏡。
至於茶姐提到的click,我也是在飛機上睇返,都幾好笑。回程機因是搭芬航而非漢莎,所以錯過了原來回程有得睇穿prada的惡魔。另,阿陸話睇在晴朗的一天收檔,佢話戲中的梅麗史翠普比prada中更好。估唔到這舊老薑仲咁辣。

 
At 1:38 AM, Blogger 鬼茂 said...

gael:
對, 很多人都說梅麗史翠普在情朗的一天收檔的演出勁好, 我都想睇睇係咪咁勁.
其實我頗喜歡自己一個人去睇戲的感覺, 自由自在的. 橫掂在戲院的漆黑之中, 有沒有伴都不重要呢! 又或者說, 在漆黑之中, 其他所有的張三李四, 都是同伴.

 
At 7:56 PM, Anonymous Anonymous said...

《穿Prada的惡魔》不錯,看戲有時只求輕鬆一下,不要有太多要求,尤其是這套戲,改編自暢銷袋裝書,原書寫的Miranda更像一個瘋婦。我覺得電影比原書好看。

《無間道風雲》上次在荷航上看了半部,大打呵欠,以為回程時可以看完下半部,怎知回程的飛機經濟位沒有熒幕設計。失策﹗﹗

 

Post a Comment

<< Home