Friday, October 06, 2006

酒逢知己

不忘得何時開始, 變成了一個酒鬼, 除了百蘭地外, 啤酒,清酒,紅酒,威士忌,總之什麼酒也愛喝.
雖然說啤酒夠凍便可口, 但我平常雪櫃裏總會有不同牌子的啤酒, 現時便有Sapporo, Kirin等7款, 因為我覺得不同款式的啤酒, 其實都有不同之處, 可配不同食物, 例如Kirin或Sapporo配壽司(可能都是日本仔野掛), 青島則配墨魚紅腸等打冷食品(夠麻甩).


麒麟啤秋之限定是我近期最愛, 但不是喝, 而是擺, 因為罐子太美. 上年度(後面那罐)的淺色一點, 今年的則勝在鮮艷, 但都保留楓葉的秋意. 酒精度6%, 麥味濃郁.













麒麟啤還有其他系列, 這3兄弟中最常見的是金色罐裝, 其實是生啤, 酒精度5.5%, 味道較大路.
白色罐的也是生啤, 酒精度5%, 味道稍淡.
米色罐的名為Classic, 酒精度4.5%, 但其實味道最濃, 齋喝可能會覺得苦.






日本啤酒的另一個品牌Sapporo, 其實味道很不錯, 外型也吸引, 單是那黑圓圈同金星已很搶眼. 這一款是draft啤, 酒精度5%. 不過, 說到靚仔, 非Sapporo的北海道限定, 也是以白色罐為基調, 但配了一些綠色花紋, 簡約而美觀.崇光有次做4.5元一罐, 於是勁掃貨.











平常我愛用玻璃杯喝啤酒(一般用高身玻璃杯, 吃壽司則需用矮身), 但這一款Sapporo Premium Beer個罐咁型, 就再無理由用玻璃杯. 酒精度5%, 650ml, 少淡.













這一款名叫風花雪月. 中國雲南產, 據說是用蒼山甘泉釀製, 酒精度僅4%, 味近似百威, 若用清酒術語來說, 則屬淡麗清新. 買入時做promotion, 8罐也只是26元, 太抵.

9 Comments:

At 11:03 AM, Blogger 泡沫人 said...

鄺鄺鄺已四個幾月喇,唔好變成"鄺鄺鄺鄺鄺..."呀.

 
At 5:39 AM, Blogger 茂斯 said...

老兄原來好杯中物,我最近喜歡紅酒,雖然沒甚研究,總之很喜歡它的口感,有空想你請教請教。

 
At 11:32 AM, Anonymous Anonymous said...

見到你的啤酒罐,第一樣想起的不是飲,而是收藏,皆因小弟甚麼東西都收得一餐.

但收藏盛有液體的東西似乎有一定難度,曾藏過一罐汽水,多年後發現金屬罐底出現生鏽,沒法子唯有開封把汽水倒掉,留下空罐,既然你都打算“用來擺”,可有甚麼技巧應付此等事?

 
At 2:49 AM, Blogger haha said...

跟你相反,我很討厭啤酒。無論如何都沒法愛上....

 
At 3:19 AM, Blogger 鬼茂 said...

茂斯: 不要說請教, 因為我都唔識. 不過紅酒我都啱, 但太奢侈, 因為香港酒稅貴, 所以百元樓下的紅酒大多難飲, 尤其法國酒(但其實我大多買百元樓下的, 哈哈). 所以我大多飲新世界尤其智利酒, 平靚正. Carmen係好野黎, 吉之島有時減會九十幾蚊支, 抵飲.

柏:是不是kirin的秋之味靚到冇野好講呢, 吉之島同citysuper都有得賣, 不過而加唔知仲有冇.
至於收藏問題, 我也不太清楚, 因為我基本上忍不住會飲晒家裏的酒, 上年度那個秋之味, 也只是空罐而已, 哈哈!

Paul:你唔鐘意飲啤酒不要緊, 我乜酒都啱, 梗有一款你都啱, 幾時飲番杯?

 
At 5:06 AM, Blogger haha said...

柏:如果是金屬罐,可以在罐底貼上膠紙,再用〔手鑽〕慢慢鑽出一個小洞,膠紙的作用是防止鑽的過程中鑽爆個罐;又或者,用普通釘,小心地釘一個洞就行。
我曾經因為罐的圖案趣致而保存一罐汽水,但過了三四年,我就再不喜歡那個圖案了,所以整罐汽水丟掉。不過,一些盛有液體的迷你可樂,我卻保存至今。

 
At 5:24 PM, Anonymous Anonymous said...

喂,你地飲晒我家的紅酒,要order過了;有何要求?
另我前日在citysuper見到kirin的秋要$12.5; 不過西田special at $7.9; 最終買了2 cans呢~~
有心機update blog喎; 我開了msn的到依家都未update過任何野; 我多數會先俾大家睇下我死去旅行的食物照~ 呵呵~~

 
At 7:11 PM, Anonymous Anonymous said...

收藏液體物品果然有一番學問.
秋葉罐確實靚,那個腰肢收窄的罐也不俗,日本人的包裝實在厲害.

 
At 12:26 AM, Blogger 鬼茂 said...

孫魚: 你家的紅酒真的好抵飲, 不過你問我有乜好介紹我就真係唔曉, 因為我其實比較喜歡試新野.
日本啤酒的價錢波動真係好大, 基本上我一定唔會響citysuper同崇光買. 吉之島與西田常有筍貨執.
至於blog, 其實我都幾懶, 你見圖多個字就知. 其實我開blog原本是想分享多點西藏的東西, 只是經常太累...你都快d開blog啦, 幾好玩. 不過msn好慢, 我不少朋友都轉了.

柏:sapporo premier在惠康都有得賣, 特價時19蚊兩罐, 一罐飲一罐擺囉, 正!

 

Post a Comment

<< Home